Wednesday 3 February 2016

Here's To New Beginnings

Assalamualaikum w.b.t.

Firstly, I will introduce myself. Nama diberi " HUSNA SYAKIRAH " (HSMIS) dan berasal dari Perlis. Masih belajar (full time student).Umur dirahsiakan dan pandai2 lah cari sendiri.:) So, sebelum terlupa,uolls boleh panggil cek 'Husna' or 'Una'  or ikut suka suki laa nak panggil apa pon.

Blog ni wujud untuk suka suki aku ja.Haha. Kalo aku rasa ada benda aku nak share aku akan tulis dalam blog ini.Tapi tak akan selalu pon aku hupdate blog ni.Sebab aku pon ada life jugak..hahaha.

So, aku minta maaf siap-siap kalo ada terkasar bahasa dan tersilap bicara sepanjang blog ni dicoret.Yalaa,orang utagha ni kasaq sikit tapi depa xbermaksudkan apa-apa pon. Tapi, aku tak harap pon orang mai singgah baca blog aku. hehehe.Sbb blog ni pon wujud suka suki je kan. :D So, any suggestions,questions or others uolls can email me wokeyh. Salam perkenalan dari iolls tu uolls. :)




Bye,see you on next post. :)


 *husnasyakirah09@yahoo.com*

1 comment: